تازه های دنیای ما
بر اساس خبرهایی از نویسندگان آزاد اندیش

در باره ما
 

با سلام به دوستان عزیز و گرامی هدف ما از ارایه این وبلاگ ایجاد درک عمیقتری از تحولات و رویدادهاو انعکاس حقایق بدون پرده روز دنیا میباشد . از اینکه ما را همراهی میکنید متشکریم.

 

لينك روزانه
 
سایت کاریکاتوری هولوکاست
کانون پژوهش و تحقیقات بیداری
موسسه فرهنگی موعود
بانک سخن بزرگان
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  جنجال رسانه های غرب بر سر همسر سارکوزی   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


cod by www.Pichak.net-->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
 


جنجال رسانه های غرب بر سر همسر سارکوزی

 

جنجال رسانه های غرب بر سر همسر سارکوزی

اما شبكه اختاپوسی رسانه های غربی از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس، وب سایت رادیو فردا، سایت بی بی سی، خبرگزاری آلمان ، خبرگزاری ای پی و دیگران مدعی شدند كه شبکه خبر به بانوی اول فرانسه توهین کرده و لقب فاحشه داده است!!

رسانه های معاند غربی كه همواره با غوغاسالاری در پی پیشبرد اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، این بار نیز درباره واقعیتی كه بارها رسانه ها منتشر كرده اند، جنجال به پاكردند.

پس از آنکه ماجرای سکینه محمدی آشتیانی که متهم به قتل همسر و ارتکاب زنای محصنه است، در اروپا و به ویژه فرانسه به جریانی خبری، تبلیغاتی و سیاسی در سطوح بالا تبدیل شد،‌ شبکه خبر و دیگر رسانه ها که بارها شاهد خبرهایی درباره فساد اخلاقی مقامات سطح بالای فرانسوی بوده اند، بر حسب وظیفه حرفه ای خود، به اینکه غربی ها در تلاش اند این موضوع حقوقی و قضایی را به موضوعی فراگیر و سیاسی تبدیل کنند، واکنش نشان دادند.

در میان منتقدان حكم قضایی دادگاه ایران ضد سكینه آشتیانی نامه زنی دیده می شد که تا کنون بارها نامش در رسانه های غربی به " بدنامی" برده شده است.

کارلا برونی همسر رئیس جمهور فرانسه و مانکن ایتالیایی با انتشار نامه ای از سکینه آشتیانی، زن ایرانی فاسد و قاتل شوهر، حمایت کرد.

برونی در نامه خود خطاب به سکینه آشتیانی نوشت: سارکوزی رئیس جمهور فرانسه از آرمان آشتیانی دفاع خواهد کرد! همسر رئیس جمهور فرانسه بدون اشاره به اینکه آرمان سکینه آشتیانی چیست، افزود: چگونه می‌توان با اطلاع یافتن از حکم دادگاه ایران علیه شما، ساکت نشست؟

پس از این حمایت و در پی نامه دولت سارکوزی به اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای اتخاذ رویکرد مشترک اروپایی ها در مقابل ایران درخصوص نجات جان سکینه محمدی آشتیانی و تاکید بر اتخاذ تحریم هایی در زمینه حقوق بشر علیه تهران،‌ شبکه خبر در خبری با عنوان " معرکه سیاسی غربی ها علیه ایران" پس از اشاره به نامه دولت فرانسه و اظهارات کوشنر وزیر خارجه این کشور از ساركوزی و همسرش به عنوان زوجی كه دارای منكرات اخلاقی هستند یاد كرد.
 
اما شبكه اختاپوسی رسانه های غربی از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس، وب سایت رادیو فردا، سایت بی بی سی، خبرگزاری آلمان ، خبرگزاری ای پی و دیگران مدعی شدند كه شبکه خبر به بانوی اول فرانسه توهین کرده و لقب فاحشه داده است!!

این در حالی است که در هیچ یک از کلمات به كارگرفته شده در  خبرهای شبكه بین المللی خبر، واژه فاحشه دیده نمی شود.

وب سایت شبكه خبر مورخ ششم شهریور 89: 

 " برونی مانکن ایتالیایی و زن سارکوزی نیز که خبرهایی درباره روابط نامشروعش با دیگران و حتی با برخی دولتمردان فرانسوی بر سر زبان هاست و جسته و گریخته محل بحث محافل خبری و رسانه ای است، در نامه ای خطاب به سکینه محمدی نوشت که همسرش بی وقفه از وی دفاع و برای نجات او تلاش می کند."

یا وب سایت شبكه خبر- مورخ دوم شهریور 89:

" حمایت همسر سارکوزی از آرمان زن ایرانی شوهر کش " نوشت: " کارلا برونی همسر رئیس جمهور فرانسه که فساد متعدد اخلاقی خود و شوهرش بارها رسانه ای شده است با ارسال نامه ای از سکینه آشتیانی، زن ایرانی فاسد و قاتل شوهر، حمایت کرد."

شبکه خبر در پاسخ به این جنجال های هدایت شده رسانه ای غربی ها توضیحات زیر را ضروری می داند :

اول: اخلاق رسانه ای ما – بر خلاف بسیاری از رسانه های غربی که به اخلاق پایبند نیستند - حکم می کند که از توهین به هر کسی حال چه مقام رسمی باشد یا شخصی عادی،‌ پرهیز کنیم.

دوم: در واژه هایی که در خبر شبکه خبر درباره همسر آقای سارکوزی آمده است، واژه ركیك " فاحشه" دیده نمی شود و متهم كردن شبكه خبر در این باره تهمتی نارواست.

سوم : مضمون این عبارات صرفا نقل مطالبی است که رسانه های غربی پیش از این بارها درباره فساد اخلاقی سارکوزی و همسرش منتشر کرده اند و در واقع این اولین باری نبوده که "بانوی اول" فرانسه با چنین مضامینی خطاب شده است. از جمله :

سایت اجتماعی تویتر شاید نخستین بار درباره اینكه ساركوزی رئیس‌جمهور فرانسه و همسرش، كارلا برونی، هر كدام دارای روابط غیر اخلاقی  با دیگران هستند، مطالبی منتشر کرد که اندکی پس از آن در همه وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها منتشر شد.

البته پیش از این و هنگامی که سارکوزی رئیس‌جمهور فرانسه تلاش‌های خود را برای ممنوعیت پوشش روبنده در این کشور آغاز کرده بود، "انجم چودری" روحانی و مبلغ انگلیسی، کارلا برونی را فاحشه و نماد بی‌بندوباری غرب خوانده بود.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌استار، این مبلغ انگلیسی در ابتدای ماه جولای سال 2009 ، کارلا برونی را بخشی از وجهه جامعه فاسد غرب که زنان به عنوان اشیای جنسی مبادله می‌شوند، توصیف کرده بود.

در سایت تویتر آمده بود خانم برونی، روابط عاشقانه‌ای با بنیامین بیولی موسیقی دان و برنده اخیر یك جایزه موسیقی در فرانسه برقرار كرده است.

مجله «سوشابلاگ» فرانسه هم نوشت كه خانم برونی، سال‌هاست روابط دوستانه و نزدیكی با بیولی برنده اخیر جایزه موسیقی داشته و غیررسمی هم با او در آپارتمانش در پاریس زندگی كرده است.

این شایعات به ویژه هنگامی كه در وب سایت مجله «دو دیمانش» منتشر شد، قوت بیشتری یافت.

این مجله نوشت: او با «بنژامین بیولای» خواننده جوان فرانسوی روابط نامشروعی برقرار كرد كه این، باعث رنجش خاطر مردم فرانسه، افت محبوبیت ساركوزی و افزایش انتقادات به وی به سبب انتخاب چنین فرد خائنی به عنوان همسر رئیس جمهور فرانسه شد.

مجله «دو دیمانش» افزود: كارلا برونی، عاشق بنیامین بیولی شده و در عوض رئیس‌جمهور ساركوزی هم با «چانتال جوانو» - یك زن دیگر - به آرامش می‌رسد!

چنین خبرهایی در رسانه‌هایی مانند یاهو نیوز فرانسوی، لو پست و آگورافوگستو و شبكه تلویزیونی آی تله هم منتشر شد.

دیلی تلگراف هم در این باره نوشت: "بانوی اول" فرانسه تنها یک سال پس از اینکه به کاخ الیزه راه پیدا کرد، به سارکوزی نیز خیانت کرد و با "بنژامین بیولای" خواننده جوان فرانسوی روابط پنهانی برقرار كرد.

رسانه های غربی همچنین پس از آن نوشتند، خانم برونی كه پیش از این، روابط عشقی با «میك جگر»، «اریك كلپتون» و «دونالد ترامپ» داشته است، روابطی نیز با «ژان پل انتوون» داشته؛ اما پس از آن، این روابط را با پسر او رافائل برقرار كرده است، ولی ظاهرا انتوون جوان این مدل سابق را به دلیلی كه آن را عدم پایبندی به روابط بیان نمود، رها كرد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل در این باره تصریح كرده بود: كارلا برونی زمانی با میك جاگر خواننده انگلیسی روابط مخفیانه برقرار كرده و این در حالی است كه جاگر در همان زمان با جری هال یك زن آمریكایی زندگی می كرد و حتی از وی دارای 4 فرزند بود.

شبكه بی بی سی هم در معرفی كارلا برونی نوشت: در لیست روابط جنسی برونی، نام هایی چون میك جاگر، كوین كاستنر، وینسنت پرز، دونالد ترامپ و حتی لورانت فابیوس نخست وزیر سابق انگلیس دیده می شود.

بی بی سی در ادامه، در بیان سابقه روابط كارلا برونی آورده است: در سال 2001 و در حالی كه برونی به زندگی با «ژان پائول آنتوان» نویسنده فرانسوی مشغول بود، روابط غیراخلاقی مخفیانه ای را با پسر او رافائل كه 10 سال از خودش كوچك تر بود، آغاز كرد .

همچنین رسانه‌ها به اظهار نظر جنجالی خانم برونی اشاره می‌كنند كه پیش از این گفته بود از تك همسری! خسته شده است.

 بی بی سی در این باره نوشت: كارلا برونی در گفتگو با نشریه زنان فیگارو اعلام كرده است كه «تك همسری حوصله من را سر می برد»!

دبیر مجله آمریکایی نیوزویک هم در کتابش فاش کرد که اظهارات خارج از ادب و عرف دیپلماتیک همسر سارکوزی در دیدار اولش با همسر اوباما موجب بهت وی شده است.

شبکه تلویزیونی "سی ان‌ان"، در این باره گزارش داد انتشار کتابی در آمریکا درخصوص گفتگوی غیررسمی "کارلا برونی" همسر نیکلا سارکوزی رئیس‌جمهور فرانسه با "میشل اوباما" همسر باراک اوباما، جنجال‌های زیادی برانگیخته است.

جاناتان آلتر نویسنده این کتاب و یکی از دبیران نشریه آمریکایی نیوزویک در کتاب خود اعلام کرده است: همسر سارکوزی در اولین دیدار با همسر اوباما، برای وی تعریف کرده که یکی از سران کشورهای اروپایی، به علت اینکه سارکوزی و همسرش مشغول امور زناشویی بوده‌اند برای ساعتی معطل مانده است!

برونی در دیدار با میشل اوباما از وی پرسیده که آیا اتفاق مشابهی برای وی رخ داده و همسر اوباما در حالی که از این سوال خصوصی برونی متعجب و عصبانی شده، به وی پاسخ منفی داده است.

سارکوزی نیز كه در فرانسه به علت زندگی ناصحیح خانوادگی مشهور است، پیش از برونی، تجربه دو ازدواج دیگر را داشته است .

سیسیلیا همسر دوم وی، سارکوزی رئیس‌جمهور فرانسه را این گونه توصیف کرده است: زن‌باره‌ای که هیچ کس جز خودش را دوست ندارد.

با این مستندات كه در رسانه های غربی درباره ساركوزی و همسرش منتشر شده است می توان علت حمایت بانوی بدنام فرانسه را از سكینه اشتیانی و آرمانش دریافت!

از سوی دیگر به نظر می رسد رسانه های غربی با ایجاد موج جدید تبلیغات علیه شبكه خبر به دنبال تخریب وجهه جمهوری اسلامی ایران در جهان و به ویژة در اروپا هستند.

 


|

نوشته شده در 11 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


حمله همسر بدنام ساركوزي به كيهان

 

عکس غیراخلاقی همسر سارکوزی ۹۱ هزار دلار فروخته شد

Carla Bruni

 

 

عكسي از” كارلا بروني” همسر جديد “نيكلا ساركوزی” رئیس جمهوری فرانسه، با قيمت ۹۱۰۰۰ دلار در نيويورك، فروخته شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، عكس برهنه ای از “كارلا بروني” همسرجديد “نيكلا ساركوزی” رئیس جمهوري فرانسه با قيمت ۹۱۰۰۰ دلار پنج شنبه در نيويورك ، به فروش رسيد.
براساس اين گزارش مجموعه عكسي شامل ۱۴۰ عكس از”Gert Elfering ” كلوكسيونر آلماني توسط خانه هنري Christie’s در نيويورك به مزايده گذاشته شد و پنج شنبه ۱۰ آوريل با قيمت ۹۱۰۰۰ دلار ، توسط يك كلكسيونر چيني، خريداری شد.
در ميان اين مجموعه عكس، عكس برهنه اي از “كارلا بروني” همسر جديد “نيكلا ساركوزی” رييس جمهوری فرانسه وجود داشت كه بيشتر از تمامي عكس هاي اين مجموعه، نظر بينندگان را به خود جلب كرده بود.
اين عكس سياه و سفيد در ابعاد ۳۲/۵ در ۲۲/۵ سانتيمتر ، يكي از معروف ترين عكس هاي هنري اين كلكسيونر است كه در سال ۱۹۹۳ ميلادی، زماني كه “كارلا بروني” به عنوان مانكن در اوج شهرت بود، توسط”Michel Comte ” عكاس سوئيسي از وي گرفته شده بود.
عكس “كارلا بروني” بدليل موقعيت فعلي وی، به عنوان همسر “ساركوزی” و بانوی فرانسه، مورد توجه همگان قرار گرفت.
خانه هنري Christie’s نيويورك، ابتدا قيمتي در حدود ۴۰۰۰ دلار را برای اين عكس تخمين زده بود، اما با مشاهده قيمت های پيشنهادی از سوی حاضران ، قيمت پيشنهادی خود را بالا برد

 

  

حمله همسر بدنام ساركوزي به كيهان

 

همسر فاسدالاخلاق ساركوزي رئيس جمهور فرانسه كه به تازگي از خيانت يك زن جنايتكار و فاسدالاخلاق در ايران جانبداري كرده، نسبت به گزارش كيهان غيرتي شد. نشريه فرانسوي پست نوشت كارلا بروني از اينكه روزنامه كيهان و تلويزيون ايران وي را فاسدالاخلاق معرفي كرده اند، شگفت زده و عصباني شده است. روزنامه انگليسي ديلي ميل نيز از قول يك منبع داخلي در اليزه نوشت: بروني به شدت از اين موضوع شوكه شده است.


كارلا بروني اخيراً ضمن جانبداري از كمپين حمايت از «س-م» - زني كه پس از برقراري روابط نامشروع و زناي محصنه با مردي ديگر، اقدام به قتل همسر خود كرده- خطاب به اين جنايتكار گفته بود «حكم صادره براي تو ناعادلانه است. من از اينكه تو به خاطر دوست داشتن يك نفر محكوم به مرگ شده اي، واقعاً متعجب شدم. از همان قعر سلول بدان كه ما هرگز تو را فراموش نخواهيم كرد و همسرم پيگير آزادي توست».


غيرتي شدن ناگهاني اين فاحشه ايتاليايي در قبال خبر كيهان در حالي است كه وي قبل و بعد از ازدواج با ساركوزي داراي روابط نامشروع با افراد گوناگون بوده و خود نيز با ورود به زندگي ساركوزي و يك سال ارتباط پنهاني با وي، باعث پاشيدن خانواده رئيس جمهور فرانسه و طلاق گرفتن همسر دوم ساركوزي شده است.


پيش از اين روزنامه انگليسي ديلي ميل در گزارشي تصريح كرده بود: كارلا بروني زماني با ميك جاگر خواننده انگليسي روابط مخفيانه برقرار كرده و اين در حالي است كه جاگر در همان زمان با جري هال يك زن آمريكايي زندگي مي كرد و حتي از وي داراي 4 فرزند بود.


شبكه بي بي سي هم در معرفي كارلا بروني مي نويسد: در ليست روابط جنسي بروني، نام هايي چون ميك جاگر، كوين كاستنر، وينسنت پرز، دونالد ترامپ و حتي لورانت فابيوس نخست وزير سابق انگليس ديده مي شود.


بي بي سي در ادامه، در بيان سابقه روابط كارلا بروني آورده است: در سال 2001 و در حالي كه بروني به زندگي با «ژان پائول آنتوان» نويسنده فرانسوي مشغول بود، روابط غيراخلاقي مخفيانه اي را با پسر او رافائل كه 10 سال از خودش كوچكتر بود، آغاز كرد و اين رابطه باعث آن شد كه رافائل از «جاستين لاوي» همسر خود جدا شود. جاستين لاوي در واكنش به اين اقدام غيراخلاقي بروني، بيكار ننشست و در سال 2004 با انتشار رماني در خصوص زن جواني كه شوهرش توسط يك «زن گستاخ با لبخندي مخرب» فريفته مي شود، اين اقدام بروني را افشا كرد.


كارلا بروني در سال 2001 از رافائل صاحب يك فرزند پسر شد اما در سال 2007 و در حالي كه رافائل اعلام داشت كه بروني به زندگي متعهد نيست، از يكديگر جدا شدند.


بي بي سي در ادامه افزوده است: كارلا بروني همچنين سال گذشته در گفتگو با نشريه زنان فيگارو، اعلام كرده است كه «تك همسري حوصله من را سر مي برد»! و «اين عشق است كه زمان طولاني مي ماند و هوس آتشين، دو يا سه هفته بيشتر دوام نمي آورد.»


«بانوي اول» فرانسه تنها يك سال پس از اينكه به كاخ اليزه راه پيدا كرد، به ساركوزي نيز خيانت كرد. براساس گزارش نشريه فرانسوي «لو ژورنال دوديمانش» در ماه مارس، او با «بنژامين بيولاي» يك خواننده جوان فرانسوي روابط نامشروعي برقرار كرد كه اين، باعث رنجش خاطر مردم فرانسه، افت محبوبيت ساركوزي و افزايش انتقادات به وي به خاطر انتخاب چنين فرد خائني به عنوان همسر رئيس جمهور فرانسه شد.


اين روزنامه در ادامه آورده بود: كارلا بروني از چندين سال پيش، از دوستان صميمي بيولاي بوده و اكنون نيز به رغم اينكه اصطلاحاً همسر ساركوزي است اما به طور غيررسمي با اين خواننده فرانسوي در پاريس زندگي مي كند.


بررسي سوابق كارلا بروني به روشني نشان مي دهد كه چرا اين زن بدسابقه، از يك زن ايراني مرتكب زناي محصنه و مشاركت كننده در قتل همسرش كه به مرگ محكوم شده، حمايت كرده است و در واقع خود وي نيز مستحق مرگ است.


|

نوشته شده در 11 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
 » پند نامه
» سخنانی از بزرگان
» منتخب سخنان امام علی (ع)
» جهان امروز در یک نگاه
» فاجعه سیل در پاکستان
» افشا گری ویکی لیکس
» حمله اسراییل به ایران
» خانه های زیبا ی سربازان آمریکایی در ایران
» فتوای جدید خاخام اسراییلی !
» اصرار کشیش آمریکایی بر قرآن سوزی
» ای قدس عزیز اندکی صبر سحر نزدیک است
» همسر سارکوزی نماد زنهای فاسد فرانسه
» اوباما تو هم آره !
» نیروگاه بوشهر و ترس نماینده کویت
» فلسطینیها باید طاعون بگیرند !
» مذاکرات سازش, ننگ جهان اسلام
» فیلم کویتی ضد شیعه
» سران صهیونیست عربستان بدون نقاب اسلام
» درخواست شیخ عربستان از متحدان صهیونیست
» درخواست شيخ سعودي از اسرائيل براي بمباران ايران!
» قرآن سوزی صلیبیها و صهیونیستها آغاز رسمی جنگ علیه اسلام
» استقبال ستودنی ملت لبنان قهرمان از رییس جمهور احمدی تژاد
» فرو پاشی قریب الوقوع ایالات متحده آمریکا
» انقلاب مصر و دستور آمريكا و صهيونيستها به قتل عام انقلابيون مسلمان مصري
» انقلاب لیبی در امتداد انقلاب اسلامی عظیم جهانی
» زندگینامه و خاطرات مشاهیر
» به یاد امام موسی صدر
» دختری که صهیونیستها از نامش میترسند
» به یاد دکتر چمران عزیز
» دانستنیهای امروز
» روایتی از رابطه جومونگ با صهیونیزم
» آخرالزمان طبیعی در هالیوود چیست؟
» VOA صدای آمریکا نه صدای اسراییل !
» رسوا ییهای اخلاقی برگزیدگان مردم آمریکا !
» سعودیهای یهودی و عقده های ضدشیعی
» شیعیان مظلوم ولی سرافراز
» آل سعود غاصبان حرمین شریفین
» آل سعود يا در اصل آل يهود
» همه چیز درباره شبکه فارسی وان
» آدم های فارسی وان
» گذری بر دنیای سیاست
» ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
» منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
» عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس
» شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند
» نماز جمعه سیاسی فتنه سبز 88 Top2009
» # میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
» بلر و جورج بوش در راه محاکمه
» رسوایی آشوبگران سبز در دستکاری عکس مراسم روز قدس
» استقبال ملت از فتنه گران سبز در روز با شکوه قدس 89
» بهترین تیکه مناظره دکتر احمدی نژاد و کروبی !
» اخبار داغ داخلی
» میدان انقلاب تهران محصول اسراییل !
» واقعیت این است ایران بمب اتم دارد !
» بمب اتم ایرانی آرزوی هر ایرانی !
» ! شجریان 0 ساسی مانکن 20
» بیانیه موسوی و کروبی آخرین میخ به تابوت فتنه سبز
» درباره ستارگان هدایت
» برگی از زندگانی امام علی ع
» هولوکاست افسانه مضحک دنیای مبنذل غرب
» هولوکاست چیست؟
» هولوکاست کلاه برداری بزرگ صهیونیستها
» هولوکاست دروغ بزرگ صهیونیستها
» هولوکاست اوج تخیل و توهم صهیونیستها !
» یهودیهای فاسد عوامل پشت پرده داستان هولوکاست !
» واقعیت هولوکاست از دیدگاه تحقیق
» رسانه های صهیونیستی و ضد ایرانی
» العربیه صدای رسمی صهیونیستها و صلیبیها
» تلاش العربيه براي جذب دانشجويان ايراني
» العربیه و دروغهای آشکار ضد ایرانی
» العربیه و ارتباط رسمی با گروهک تروریستی جندالله
» العربیه پان عربیست و صهیونیست و وحشت از استان خلیج فارس ایرانی
» وهابیهای مرتد سعودی بلای جان مدیر العربیه !
» العربیه یا در اصل العبریه در دام دروغهای سیزده !
» بی بی سی محل تجمع مزدوران بهایی
» بی بی سی مزدور صهیونیستها
» سخنرانی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل
» عکس و متن سخنرانی جانانه دکتر احمدی نژاد
» متن کامل سخنرانی دشمن شکن رییس جمهور قهرمان ایران دکتر احمدی نژاد
» کشتار آل سعود و آل خلیفه و امارات در بحرین
 

لينك دوستان
 » : فروشگاه اینترنتی بستان20 » هولوکاست افسانه صهیونیستها » کانون پژوهش و تحقیقات بیداری » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1389
بهمن 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهريور 1389

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');